Eigenlijk had ik dit blogje gisteren willen schrijven en dit onderstaande plaatje er dan bij willen doen, maar het liep iets anders….Lees maar mee.
En toen waren alle stoelen en entertainmentsetjes voor de heen- en terugvlucht geregeld! Heen was zo geregeld. De terugvlucht was een ander verhaal.
Op het tijdstip dat we de stoelen konden reserveren (volgens de app) lukte het inloggen niet meer. Rob en Yvonne hadden hetzelfde probleem. We hadden bedacht dat het misschien aan het tijdstip lag. Dus na wat rekenwerk hadden we bedacht dat als we om 20.30 uur Florida tijd terug vliegen het hier dan 2.30 uur is. Dus ik afgelopen nacht de wekker gezet voor 2.20 uur. Nou, de laptop gaf me zo midden in de nacht nog net geen dikke middelvinger ?. Inloggen? Ho maar! Dus midden in de nacht mijn twitter account weer gereanimeerd en Tui een tweet gestuurd. De persoon aan de ander kant zei dat ik het ‘s-ochtends nog een keer moest proberen en als het niet lukte dat ik weer contact op moest nemen.
Dus vanochtend in alle vroegte nog een keer geprobeerd. Weer de melding dat ik 30 minuten moest wachten. Dus maar weer een tweet de digitale deur uitgedaan. Een ene ^CX vraagt of ik het boekingsnummer via een “dm” kan doorsturen. Geen probleem en ik doe die van Rob en Yvonne er ook voor de zekerheid bij. Binnen een klein half uurtje krijg ik antwoord. Van mijn buurmeisje Barbara ?.
Nou ja, buurmeisje, meisje is ze allang niet meer en ze woont ook al lang niet meer thuis ?. Maar wat een leuke toevalligheid! Ik wist wel dat ze voor Tui werkte, maar ze was voorheen stewardess en nu zit ze dus bij de social media afdeling van Tui.
Ze ging het even nakijken en of ze misschien mijn telefoonnummer mocht hebben zodat ze eventueel kon bellen. Tuurlijk! Geen probleem!
Zo’n 5 minuutjes later gaat de telefoon, het is Barbara. Ze zit in onze boeking en gaat de stoelen regelen voor ons. Dezelfde stoelen die we op de heenreis hebben, zijn op de terugreis ook nog vrij. Doe die maar! Ook boekt ze er nog 1 entertainmentsetje bij. Mocht 1 van ons niet kunnen slapen (dat zal ik wel zijn, Arjan lukt het meestal wel om te gaan slapen/dutten) kunnen we altijd nog iets kijken. Voor Rob en Yvonne heeft ze nog 2 mooie plekjes vrij op rij 14 (ook aan onze kant van het vliegtuig). Binnen no time heeft Barbara voor elkaar wat wij maar niet voor elkaar kregen.
Oké, oke, nu ben ik wel bevooroordeeld omdat ze mijn buurmeisje is, maar ik vond het top service die ze heeft geleverd!!! ??En dat mag best gezegd worden!
Ondertussen zijn we weer een dag verder. Daarom sluit ik deze blog af met deze foto 😉 .
Oh, nee, ik sluit af met onze vlogavonturen in de Efteling:
102 x gelezen
Was ff een gedoetje maar toch gelukt!
zin in!
Goed dat het allemaal geregeld is 😉 ! Ik had toevallig deze reis iets vergelijkbaars met een vraag aan KLM, waar iemand van het forum op de social media afdeling bleek te werken (dat wist ik natuurlijk wel, maar goed, wat is de kans). Maar ze zag mijn naam verschijnen en stuurde ook even privé berichtje ! Hahaha !! Maar goed, als die stoelen geregeld zijn, ben je zo dichtbij aan het komen, heerlijk !!!
Nou alles is geregeld nu nog even doorbijten maar Dan kunnen Jullie los gaan
Ik had het ook graag gedaan hoor! Twijfel nooit even binnen te lopen ?
Wat lief! Had wel aan je gedacht, maar ik vond het zo raar om bij jou binnen te lopen terwijl we niet bij jou hadden geboekt ?. Je begrijpt nu wel dat bij de volgende (Amerika)vakantie we de deur bij je platlopen ?